تبلیغات
عطر و ادکلن - مقاله تاثیرات هویت و تصویر محبوبیت برند در اذهان عمومی
دوشنبه 1 تیر 1394  12:18 ب.ظ    ویرایش: - -
توسط: ساهان +

عنوان انگلیسی مقاله: Effects of brand love, personality and image on word of mouth
عنوان فارسی مقاله: تاثیرات ، هویت و تصویر محبوبیت برند ، در اذهان عمومی , برند های مد در میان مصرف کنندگان جوان
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف – در حوزه ارتباطات مشتری با برند، محبوبیت برند مد روز، موضوع اصلی می باشد. مدیران برند، به برند با محبوبیت بیشتر تمایل دارند، مانند برند مک دونالد که در آن نوشته شده : عاشقشم. با این وجود، در مقالات و کتاب های بازاریابی در مورد اهمیت این موضوع، به اندازه کافی بحث نشده. بعلاوه هرگز در مورد تاثیر خصوصیت برند و تصویر برند بر روی محبوبیت برند تحقیق تجربی صورت نگرفته است. هدف این مقاله، رسیدگی به این بی توجهی است، که با توسعه مدل ترکیبی سببی در محبوبیت برند، خصوصیت برند، تصویر برند، و شایعات و اذهان عمومی و همچنین بررسی روابط بین آنها، به آن خواهیم رسید. اطلاعات در مورد طراحی، روش شناسی و رویکرد با استفاده از نظرسنجی با استفاده سوالات کاربردی از 250 دانشجوی لیسانس انجام گرفت. با استفاده از تست AMOS 16.0 و بکار بردن تحلیل نتایج، فرضیه ها مورد آزمایش قرار گرفتند.
یافته ها - نتایج نشان داد که تنها تصویر برند به عنوان یک عامل تعیین کننده محبوبیت برند در نظر گرفته شده است که بر WOM در راستای هویت برند تاثیر می گذارد
پیامدهای عملی - نتایج مفاهیم دقیق و خط مشی ارائه می دهند که می تواند در تحقیقات آینده ایجاد شود.
اصالت / ارزش - بنابراین، در اصل نتیجه گیری با توجه به تاثیرات مختلف در این مطالعه، محدود به نمونه مورد استفاده در این مطالعه می باشد. به نظر می رسد تحقیق محبوبیت موجود صرفا در چارچوب ایالات متحده باشد. این مطالعه برای بهترین دانش نویسنده، اولین بررسی مفهوم محبوبیت برند در خارج از ایالات متحده آمریکا می باشد.
واژه های کلیدی: محبوبیت برند، تصویر برند، هویت برند، اذهان عمومی، برند های مد، مشخصات تجاری



   


نظرات()  
How do you stretch your Achilles?
پنجشنبه 16 شهریور 1396 04:17 ب.ظ
whoah this blog is excellent i really like reading your posts.
Keep up the good work! You understand, a lot of persons are hunting
round for this information, you could help them greatly.
Foot Pain
دوشنبه 16 مرداد 1396 04:00 ق.ظ
It's not my first time to pay a quick visit this site, i am visiting this site dailly and take pleasant information from here everyday.
http://invinciblezit178.jimdo.com/2015/08/19/what-causes-hammertoe-deformity
چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 11:40 ق.ظ
I comment whenever I especially enjoy a article on a website or I have something to contribute to the discussion.
Usually it is a result of the sincerness displayed in the article I browsed.
And on this article عطر و ادکلن - مقاله تاثیرات
هویت و تصویر محبوبیت برند در اذهان عمومی.
I was actually excited enough to post a
thought ;) I do have a couple of questions for you if it's okay.
Could it be simply me or does it appear like some of the remarks
appear like written by brain dead folks?
:-P And, if you are posting on additional online social sites,
I would like to keep up with anything new you have to post.
Could you make a list every one of all your social sites like
your Facebook page, twitter feed, or linkedin profile?
BHW
پنجشنبه 24 فروردین 1396 03:19 ق.ظ
This is my first time visit at here and i am genuinely impressed to read all at alone place.
manicure
یکشنبه 20 فروردین 1396 06:56 ق.ظ
Very nice post. I simply stumbled upon your weblog and wished to say that I've truly
loved browsing your blog posts. After all I will be subscribing for your rss feed and I am hoping you write again soon!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

عطر و ادکلن